[Desenvolupament] Catalanitzador 1.2.0 - publicat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jul 3 08:33:02 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Em pots passar una versió, "no oficial" del Catalanitzador, tunejada de
> manera que no desinstal·li la versió espanyola, i només vulgui
> instal·lar la catalana a sobre? Provaria a veure què passa...

Hola Josep M.,

He intentat reproduir en dos PC amb Windows XP i m'ha estat impossible.
He estat 5 hores amb això.

De moment només hi ha un 1 usuari de 86 que ha tingut problemes amb l'Adobe.

Ara no tinc temps per fer aquesta versió especial que canvi el fluxe
d'execució, però executant els processos a mà has de tenir el mateix efecte.

Arriba a un punt també que problemes que poden ser tant minoritaris cal
deprioritizar-los davant d'altres que puguin afectar més usuaris.

Si fas cap progrés m'ho fas saber, el tenim com a problema conegut
registrat a veure com evoluciona.