[Desenvolupament] Integració del Catalanitzador amb el Rebost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim gen 31 23:41:13 CET 2012

Hola Marc,

> Doncs jo diria que a
>
> http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/InternetExplorer/
>
> per Windows 7 hi ha tan els paquets d'idioma
> (IE9-Windows6.1-LanguagePack-x86-cat.msu) com la versió completa
> (IE9-Windows7-x86-cat.exe). Ídem pel Vista?

El IE9-Windows7-x86-cat.exe i el seu cosí de 64 bits
(IE9-Windows7-x64-cat.exe) NO els fem servir[1].

En Windows 7 tal com comentava només fem servir paquets d'idioma. Que
aquests dos estiguessin a l'ftp és part d'unes proves que vaig fer fa
temps. Els he esborrat.

Gràcies Marc

Jordi,

[1]