[Desenvolupament] Integració del Catalanitzador amb el Rebost

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim gen 31 16:50:29 CET 2012

El 31 de gener de 2012 16:41, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Jordi,
>

> Marc, ignorant una mica el que dic a la primera fase, suggereix com
> serien les fitxes actuals amb l'ecosistema d'Internet Explorers que
> tenim.

Fet. És complicat. Si en el futur, el Rebost a més de 32/64 permetés
subversió de sistema operatiu (XP, Vista, 7, 8), aleshores amb només
una fitxa per l'IE faríem (i el paquet de llengua), com al Firefox.
Però mentre Microsoft tingui aquest sistema peculiar, no se m'acut cap
altra drecera.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat