[Desenvolupament] Integració del Catalanitzador amb el Rebost

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim gen 31 16:41:40 CET 2012

Hola Jordi,

crec que no és del tot vàlid i, m'ho he de mirar amb cura aquesta nit
(aprofitaré per millorar-ne la documentació, que està per alguna
pàgina), especialment en perspectiva que quedi afectat amb un canvi
futur del sistema del Rebost (que pot incloure versions de 64 bit, i
més possibilitats si es vol, en una mateixa fitxa).
El panorama de l'Internet Explorer al Rebost em fa arrufar les celles
(però, en definitiva, es pot entendre que és lògica conseqüència de
com funciona el Windows).

Marc, ignorant una mica el que dic a la primera fase, suggereix com
serien les fitxes actuals amb l'ecosistema d'Internet Explorers que
tenim.

Gràcies,

El 31 de gener de 2012 14:05, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat