[Desenvolupament] Llicències Microsoft

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll gen 30 20:42:05 CET 2012

Us passo unes quantes llicències, concretament 3 que fan referència a
Windows XP, en els documents TXT adjunts. Em queden per trobar les següents
llicències:

MSOFFICEACTION_2010
MSOFFICEACTION_2007
MSOFFICEACTION_2003
WINDOWSLPIACTION_VISTA
WINDOWSLPIACTION_7
WINDOWSLPIACTION_7_64BITS
IELPI_IE7
IELPI_IE8_VISTA
IELPI_IE9_VISTA
IELPI_IE9_7
IELPI_IE9_7_64BITS

Més tard, si en trobo d'altres, us les envio...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, January 30, 2012 5:02 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Llicències Microsoft

On 1/30/12, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> wrote:
> Quins són exactament els paquets dels que necessites la llicència? Amb els
> que hi ha penjats a SoftCatalà en tens prou?
>
> T'ho dic perquè com que d'algunes coses hi ha diverses versions (pegat,
> paquet sencer, actualització...) no sé quin s'ha acabat emprant en el
> Catalanitzador per a Windows.
> Si m'envies una llista dels que et calen, els puc anar provant i anotant
> la
> informació de llicència...
> O potser és millor que ho faci en Jordi Mas, que és el que té controlat
> exactament quins s'han fet servir i quins no.
> [...]

Ep Josep,

Els paquets que es baixa el Catalanitzador estan aqui:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Application/RemoteURLs.h

Basicament el Marc necessita tots els textos de les llicencies. Si li
pots enviar, sino ho puc fer jo al vespre.

Nota: Estic a un teclat sense accents