[Desenvolupament] Nom del Catalanitzador i l'IE al Rebost

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll gen 30 07:27:21 CET 2012

Sí, tens raó, ja no me'n recordava d'aquests pegats.
Necessiten un altre WIE v9 prèviament instal·lat per poder-se aplicar.
Si el SO de base no està en català, després d'aplicar el pegat, el WIE 9 no
surt en català. No hi sortirà fins que no es catalanitzi el SO de base.

Josep M.

PS. Jo seria partidari d'anomenar "pegat" de català en lloc de "paquet" de
català a aquests "afegits" petits que no duen el programa sencer, sinó tan
sols la traducció d'algunes parts. Potser algun lingüista de Softcatalà
podrà afinar més que jo els conceptes...

-----Missatge original-----
From: Marc Belzunces
Sent: Sunday, January 29, 2012 9:42 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Nom del Catalanitzador i l'IE al Rebost

El 29 de gener de 2012 21:24, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

> Això que passa en aquest exemple del WIE 8 per a WXP ho he anat comprovant
> totes les versions que he estat documentant aquests dies: sempre la versió
> catalana pesa més o menys igual que la versió anglesa (al menys, en el que
> té penjat ara Microsoft a la seva web; en el passat ja no ho sé!)

Home, els enllaços que vas passar de l'IE9 per Vista i 7, els paquets
de català ocupen mig mega només:

http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_catal%C3%A0_per_a_l%27Internet_Explorer_en_Windows_7

http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_catal%C3%A0_per_a_l%27Internet_Explorer_en_Windows_Vista

Marc Belzunces