[Desenvolupament] Usuari actual vs tots els usuaris

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu gen 29 21:02:32 CET 2012

El 29 de gener de 2012 19:33, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> He trobat com fer que després d'aplicar el paquet d'idioma del 7 s'apliqui a
> tots els usuaris no només a l'actual. Quan tingui una versió llesta amb la
> correcció la pujo a latest i us ho comento.
>
> A part del paquet d'idioma som conscients de cap altre cosa que fem que
> hauria d'afectar a tots als usuaris i només afecta l'usuari actual?
>
> En el futur, m'agradaria afegir un quatre de verificació en la pantalla 2 de
> 4 (on l'usuari escull que instal·lar) on l'usuari pogués escollir si els
> [...]

Cal tenir en compte que:

- Windows amb diversos usuaris no és la configuració més usual. Jo
diria que és molt poc comuna, però no tinc dades.

- No he vist mai cap Windows amb diversos usuaris que tinguin diverses
llengües. Els pocs que he vist tots els usuaris tenen una única
llengua (espanyol, anglès o català). He configurat algun Windows XP
amb diversos usuaris només en català, amb persones estrangeres que no
s'han queixat.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat