[Desenvolupament] Usuari actual vs tots els usuaris

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu gen 29 19:54:39 CET 2012

Em sembla correcte això que dius que ho triï l'usuari (per si comparteix
ordinador amb altres parlants...)
Quan ho pugis faré les proves (si no és molt tard, que jo sóc més aviat de
matinar)

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, January 29, 2012 7:33 PM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Usuari actual vs tots els usuaris

Ep gent,

He trobat com fer que després d'aplicar el paquet d'idioma del 7
s'apliqui a tots els usuaris no només a l'actual. Quan tingui una versió
llesta amb la correcció la pujo a latest i us ho comento.

A part del paquet d'idioma som conscients de cap altre cosa que fem que
hauria d'afectar a tots als usuaris i només afecta l'usuari actual?

En el futur, m'agradaria afegir un quatre de verificació en la pantalla
2 de 4 (on l'usuari escull que instal·lar) on l'usuari pogués escollir
si els canvis els vol aplicar a l'usuari actual o bé a tots als usuaris,
ja que trobo una mica fort fer-ho sense consultar a l'usuari.
Especialment en el cas de que el PC el comparteixen gent que parlen
diferent llengües.

De fet, Microsoft en el paquet de Windows 7 per defecte té el quatre
desmarcat.