[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 29 12:04:54 CET 2012

Hola Pau,

> Respecte al 1-2-3-4 en les imatges, entenc la idea: ara mateix més
> ensopit és impossible. M'agradaria esperar que l'Anna ens propose alguna
> cosa i llavors implementar-la (es pot posar paginador, o textos, etc.).

Més coses respecte la web:

- El text que descriu el Catalanitzador "El Catalanitzador posarà en
català" penso que no descriu o no "ven" suficient tot el que fa. Penso
que la descripció actual del Rebost[1] explica millor els beneficis.
Suggereixo canviar-ho.

- Els botons de les xarxes socials haurien d'ajudar a donar difusió a
l'aplicació, com fa la pròpia aplicació. Ara simplement et porten a la
zona Softcatalà. Pots usar el mateix text que jo faig servir a la pròpia
aplicació. Caldria potser posar un text al costat de les icones de
l'estil Compateix-lo.

- Fins que no tinguem el vídeo potser caldria considerar canviar la
disposició del text 't'expliquem la instal·lació pas a pas' ja que no
queda bé amb l'espai actual.

- Estaria bé posar un botó algun lloc per anar a la Wiki de projecte per
aquells que volguessin col·laborar.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Catalanitzador