[Desenvolupament] Fronts Catalanitzador i responsables

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 29 11:35:04 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Un darrer cas "curiós”:
>
> Un Windows Server 2008 de 32 bits, amb un Windows Internet Explorer 7
> (que duia ell nou de trinca)
> Executo el Catalanitzador i només em surten 4 opcions disponibles:
>
>     * Configura el català com a llengua del sistema
>     * Configura el català com a llengua d’escriptura
>     * Configura la llengua de navegació a l’Internet Explorer
>     * Paquet d’idioma per a l’Internet Explorer
>
> Les trio totes 4 i l’executo.
> Grau de catalanització 75%
> No ha executat bé *Paquet d’idioma per a l’Internet Explorer*, les
> altres tres sí...
> [...]

Hola,

Els paquets d'idioma d'IE només funcionen sota Windows XP, Windows 7 i
Windows Vista.

El que hauria de passar en que altres sistemes, com Windows 2008,
simplement et digues que no hi ha versió de paquet pel teu sistema i et
deixes continuar. Ho afegiré.