[Desenvolupament] Fronts Catalanitzador i responsables

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 29 11:30:48 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Un altre cas "curiós”:
>
> Un Windows XP SP2 de 64 bits.
> Executo el Catalanitzador i només em surten 3 opcions disponibles:

Hola Josep M,

De sistemes operatius de 64 bits només hem fet proves amb Windows 7.
Windows XP 64 és una plataforma realment molt minoritària. A part, el
suport de 64 bits d'aquesta plataforma va canviar molt a Vista. Vull
dir, podem acabar tenint que fer esforços especials per ser compatibles
amb XP 64 bits.

Jo simplement seria partidari de no permetre a l'usuari executar el
Catalanitzador, i mostrar el missatge "La vostra versió del Microsoft
Windows no és compatible amb aquesta aplicació."

Ja direu com ho veieu.