[Desenvolupament] Fronts Catalanitzador i responsables

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 29 11:25:40 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Compteu amb mi per fer proves diverses. Ja he preparat una bateria de
> màquines virtuals per provar el Catalanitzador (Windows XP 32 bits SP1,
> Windows XP 32 bits SP3, Windows Vista 32 bits, Windows Vista 64 bits,
> Windows 7 32 bits i Windows 7 64 bits). Ara estic intentant aconseguir
> un Windows XP 64 bits.
> També tinc preparats paquets d’Office 2003, 2007 i 2010.
>
> Per cert, un test que acabo de fer:
> Un Windows XP SP3 de 32 bits.
> Trio 4 de les 5 accions possibles, o sigui:
>
> þ 	Paquet d'idioma per al Windows
> ¨ 	Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer
> [...]

Sí, el Jordi va fer un comentari per l'estil. Ho he apuntat[1] com a
subpunt de "Caldria diferenciar visualment més les icones".

Quan m'hi posi amb això us enviaré unes propostes visuals i llavors decidim.

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Coses_a_fer