[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu gen 29 08:58:12 CET 2012

Una altra idea (a veure què us sembla)
A sota d’on diu “en 4 passos molt senzills” hi ha una rotació de 4 captures de pantalla...
Es podria afegir a sobre de cada captura un número molt gran, 1, 2, 3, 4 en semitransparent?
Us les envio retocades a veure què en penseu.

Josep M.

From: Pau Iranzo
Sent: Sunday, January 29, 2012 8:38 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Cc: Jordi Mallach
Subject: Re: [Desenvolupament][Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Hola,

El 28 de gener de 2012 12:07, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha escrit:

  Al 28/01/12 11:54, En/na Pau Iranzo ha escrit:

  > Hola,
  >
  > El 28 de gener de 2012 11:20, Anna Barberà <abarbera a gmail.com

  > <mailto:abarbera a gmail.com>> ha escrit:

  >     Espera Pau,
  >

  > Tard! hehehe
  >
  > http://catalanitzador.softcatala.org/
  >
  > Aplicaré els canvis que vages passant. Esborreu galetes i això, ja que
  > és possible que encara us redireccione a al rebost.
  >
  > Jordi, ja he posat les etiquetes de compartició pròpies del facebook.
  > Tot i així, no sembla funcionar. Diria que és tema d'una espècie de
  > memòria cau que té el facebook. En canvi, al google+ funciona bé.

  Hola gent,

  abans que sigui massa tard, voldria demanar-vos la inclusió a l'espai de
  xarxes socials d'icones per a l'identi.ca (status.net) i potser una
  xarxa Diaspora (Jordi, pots mirar com s'hauria de fer?).
  Aquests dos són serveis de filosofia distribuïda, lliures, plenament en
  català i que traduïm companys de Softcatalà.

Ja he afegit la icona de l'identi.ca (l'he hagut de crear jo, ja que no hi ha gaire cosa per la xarxa). Respecte al Diaspora, m'espere a que tinguem pàgina (o arrgo).

Per altra part:

· He posat la «C» en majúscula
· He posat el botó de «beta»
· He fet una transició d'imatges amb captures del catalanitzador

Salut,

Pau