[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis gen 28 19:58:38 CET 2012

Què serà al final?

catalanitzador

Catalanitzador

???

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, January 28, 2012 7:49 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 28 de gener de 2012 12:32, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> El tema del beta jo el posaria ja. La pàgina és pública i pot córrer la
> veu.
>
> L'analytics ja hi està integrat?

Al actualitzar la redirecció de Catalanitzador.softcatala.org
tècnicament hem posat en producció una cosa que és una maqueta.

Totalment d'acord al que demana el Marc.

Addicionalment la baixada hauria de ser de:

http://baixades.softcatala.org/?url=http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/CatalanitzadorPerAWindows.exe&id=5643&mirall=softcatala2&versio=0.96&so=win32

Per tal de comptes al Rebost com a baixada.