[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis gen 28 11:54:29 CET 2012

Hola,

El 28 de gener de 2012 11:20, Anna Barberà <abarbera a gmail.com> ha escrit:

> Espera Pau,

Tard! hehehe

http://catalanitzador.softcatala.org/

Aplicaré els canvis que vages passant. Esborreu galetes i això, ja que és
possible que encara us redireccione a al rebost.

Jordi, ja he posat les etiquetes de compartició pròpies del facebook. Tot i
així, no sembla funcionar. Diria que és tema d'una espècie de memòria cau
que té el facebook. En canvi, al google+ funciona bé.

Salut!

Pau