[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dis gen 28 11:20:56 CET 2012

Espera Pau,

Incloc el tema de la versió beta i t'ho envio tot junt.

El tema d'evitar l'scroll el veig difícil. Es pot intentar que se
n'hagi de fer menys si es redissenya tot i em carrego algun element.
Però per què? Els webs es consulten des de tants dispositius i amb
tantes resolucions que és difícil es pugui evitar que fins i tot
redissenyant.

Si us sembla, quan tinguem els logos que d'hauran d'incloure al web
podem redissenyar el peu i actualitzar-lo.

Anna

El 28 de gener de 2012 9:13, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: