[Desenvolupament] Catalanitzador 0.96 - més proves amb XP

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div gen 27 10:19:48 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
>   Ep Jordi, resta,
> He estat jugant amb el catalanitzador en un Windows XP SP3 tot ja
> catalanitzat al 100% (totes les accions surten "ja fetes")
>
> Vaig a "Opcions regionals" i poso "Español (España)":

Hola Jordi,

El Pau ja va trobar-se una situació en Windows XP on al canviar el
locale al català sortia la capsa. Llavors, ara mateix la capsa d'avís de
que el Windows XP pot demanar un CD només surt si escolleixes el paquet
d'idioma català del Windows sota Windows XP. Una millora clara, és
caldria mostrar també l'avís si l'usuari ha escollit configurar el locale.

Perquè falla la comprovació no ho sé. L'única explicació que puc pensar
és que el procés de canviar el locale acaba l'execució després de
mostrar el % de catalanització, que en teoria no és possible. Ho
d'investigar més.

Dos preguntes:

- Pots reproduir aquest problema regularment en aquest PC on ho tens?

- Pots comprovar si la capsa també et surt al escollir el català com a
llengua d'escriptura?

Moltes gràcies,