[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dij gen 26 22:27:10 CET 2012

Hola
Envio de nou el disseny, amb uns dies de retard, però he tingut una
setmana una mica plena.
Em queda refer la imatge de la pantalla, però, la puc anar fent mentre
es va maquetant

Què us sembla?

Anna

El 23 de gener de 2012 9:52, Anna Barberà <abarbera a gmail.com> ha escrit: