[Desenvolupament] Estadístiques Rebost associades al Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij gen 26 10:40:45 CET 2012

El 26 de gener de 2012 10:22, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

> Sobre apuntar a la pàgina de Microsoft, estàs a la seva mercè: poden canviar
> l'adreça de la pàgina o retirar-ne la versió catalana. També poden posar una
> validació del tipus Windows Genuine Advantage o com en diguin. Jo sóc
> partidari de tenir tots els paquets a Softcatalà pel que pugui passar...

No m'he explicat bé. Òbviament els paquets que faci servir el
Catalanitzador han d'estar a SC.

Després hi ha el tema de "fer-los passar" com a descàrrega de  fitxa
de Rebost (a banda d'un control més estricte com el que proposa el
Xavi Ivars).

I en les fitxes del Rebost, ateses les limitacions, per fer passar per
igual 32 i 64 fem coses com aquestes:

http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_d%27interf%C3%ADcie_en_catal%C3%A0_per_al_Windows_7

Quan cliques a baixada compta immediatament com a descàrrega, però et
porta a la pàgina on finalment triaràs el paquets a descarregar. Hi ha
la possibilitat que es compti coma descàrrega i després l'usuari no
acabi baixant-se el paquets des de la pàgina de Microsoft, però això
ja és un altre tema que no té a veure amb el Catalanitzador ;-)

En tot cas, aquest vespre ho parlarem en persona a la reunió de SC amb
les persones que han programat el sistema de tot plegat. Jo només faig
que demanar :-P

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat