[Desenvolupament] Proposta de coses a fer per la versió 0.97

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij gen 26 09:47:23 CET 2012

El 25 de gener de 2012 19:33, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> Aquest cap de setmana començaré a treballar amb la versió 0.97.
>
> Aquestes són les coses que tinc pensat focalitzar-me:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Proposta_de_coses_a_fer_per_la_versi.C3.B3_0.97
>
> Si hi ha cap cosa que penseu que és important de cara a una versió 1.0 final
> comenteu-lo i ho parlem.

Per mi és important:

- Tema de catalanitzar tot el sistema, no només el compte d'usuari
(Windows 7. Vista? XP?)
- Estadístiques

El tema de la notificació simple de noves versió si es pot fer per una
primera versió perfecte, però si no, no el veig tan crític. Prefereixo
que les funcionalitats estiguin implementades el millor possible.

Els meus 5ct,

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/