[Desenvolupament] Proposta de coses a fer per la versió 0.97

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij gen 26 08:07:21 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hi ha molts fronts oberts, i alguns (entre els que m’incloc) encara
> n’estem obrint més (per exemple el tema del Windows Internet Explorer de
> 32 bits en un SO de 64 bits)
> Crec que cal prioritzar.
> Si el Catalanitzador no està ben complert o acabat, no serà cap problema
> si ell mateix avisa quan surti una versió nova (o s’autoactualitzi)
> Per tant, jo sóc partidari de deixar coses per més endavant, si no hi ha
> prou temps per tot, però crec que, tal i com diu en Joan, és important
> que tots els usuaris que hagin executat el Catalanitzador se
> [...]

Hola gent,

El tema de l'actualització el vam discutir fa uns dies. Vaig recollir
els resultats aquí:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Actualitzaci.C3.B3_autom.C3.A0tica

Entenc que estem parlant del cas 'Notificació simple de noves versions'.

He donat més detall al cas de com funcionaria:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Notificaci.C3.B3_simple_de_noves_versions

Si podeu comentar si és d'això que estem parlant o penseu que el procés
hauria de funcionar diferent.

Gràcies,