[Desenvolupament] Estadístiques Rebost associades al Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 25 11:11:29 CET 2012

Hola Marc,

> Sobre les estadístiques associades al Catalanitzador, per tal de
> mesurar-ne l'impacte:
>
> - Interpreto que la descàrrega des de catalanitzador.softcatala.org
> tindrà el codi associat al Rebost per tal que surti a les
> estadístiques (Top 20).

Està en la llista de coses a fer. He parlat breument amb el Toni però no
s'ha fet.

Hi ha un repte: el Catalanitzador ofereix paquets d'idioma que no tenim al
Rebost ja que les fitxes no poden enllaçar més d'una baixada. Per exemple,
edicions 32 i 64 bits per Windows 7 o dos paquets que usem per XP.

> - Els paquests que es descarreguin a través del catalanitzador (es fan
> des del nostre servidor, oi?) portaran també aquest codi per les
> estadístiques? Jo voto perquè sigui així (mesurarem millor l'impacte).
> Això implica repassar al Rebost quines fitxes de  paquets genèrics
> falten, me'n puc encarregar.
>  Què me'n diueu?

Totes les baixades es fan des d'aquí:
http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/

Per poder controlar nosaltres que distribuïm i no tercers.

En aquesta versió afegiré suport SHA1 o MD5 per saber si les baixades han
anat bé llavors caldrà baixar un segon fitxer.

Si creem una dependència fitxa rebost -> Catalanitzar caldrà anar en molt
en compte ja que automàticament estarem distribuint a tothom una altre
versió. Addicionalment caldrà actualitzar el MD5 o SHA1.