[Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 25 10:00:05 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Em contesto a mi mateix perquè he descobert més informació sobre aquest
> comportament del Catalanitzador...
>
> És pitjor encara del que em pensava: quan s'aplica el Catalanitzador,
> només catalanitza el compte d'usuari actual. O sigui, si hi ha altres
> usuaris (o crees més tard altres usuaris), els hi surt: "Papelera de
> reciclaje", "Todos los programas", "Documentos", "Solitario", etc.
>
> Això és degut al fet que el Catalanitzador es salta el pas "Aplicar
> idioma para mostrar a la pantalla de inicio de sesión y a las cuentas de
> sistema"

> [...]

Gràcies Josep M, molta bona investigació

L'execució en mode desatès de l'eina de instal·lació de paquets d'idioma
no té cap paràmetre[1] (al menys documentat) per controlar aquest
comportament. Ho he apuntat a la llista de coses a fer [2].

Estaria bé comprovar si això passa en Vista i XP també o només una cosa
de 7.

Tot el tema d'executar en màquines en pocs permisos (entorns
corporatius) i com afecta diferents usuaris que l'actual no he provat
mai res. En aquest segon punt, estaria bé anar avançant i entendre que
fan els paquets si els executes a mà vs el Catalanitzador.

Gràcies

Jordi,

[1] http://technet.microsoft.com/en-us/library/dd744260%28WS.10%29.aspx
[2]