[Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 25 07:16:17 CET 2012

Em contesto a mi mateix perquè he descobert més informació sobre aquest
comportament del Catalanitzador...

És pitjor encara del que em pensava: quan s'aplica el Catalanitzador, només
catalanitza el compte d'usuari actual. O sigui, si hi ha altres usuaris (o
crees més tard altres usuaris), els hi surt: "Papelera de reciclaje",
"Todos los programas", "Documentos", "Solitario", etc.

Això és degut al fet que el Catalanitzador es salta el pas "Aplicar idioma
para mostrar a la pantalla de inicio de sesión y a las cuentas de sistema"

Això, com a mínim, passa en: Windows 7 Ultimate SP1 de 32 bits i també en
Windows 7 Ultimate SP1 de 64 bits.
Quan el Catalanitzador actua no catalanitza l'usuari "Default User"!

El 24 de gener de 2012 23:19, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: