[Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim gen 24 23:19:46 CET 2012

Hola a tothom/totdon,

He instal·lat dos Windows 7 Ultimate SP1 idèntics, virtuals, però un 32
bits i l'altre 64 bits.

He executat el Catalanitzador a tots dos, i el comportament a l'engegar i
apagar és idèntic. Diu "Cerrando sesión", "Apagando el equipo", "Iniciando
Windows", "Espere", CA, "Iniciando" a tots dos PC (virtuals)

A continuació he restaurat a l'estat inicial, i executat manualment els
paquets de catalanització de Microsoft. Quan s'acaba d'instal·lar el paquet
demana: "Seleccione idioma para mostrar" i es pot triar entre "español
(actual)" o "català". Trio "català". Hi ha una casella que diu "Aplicar
idioma para mostrar a la pantalla de inicio de sesión y a las cuentas del
sistema". Marco la casella de verificació. Li dono al botó "Cambiar el
idioma para mostrar".
El comportament ara ha canviat als dos PC (32 bits i 64 bits). Diu: "S'està
tancant la sessió", "S'està tancant", "Starting Windows", "Espereu-vos",
"Benvinguts".

Per tant:
Hi ha algun pas que el Catalanitzador no fa. Quan hom executa el pegat de
catalanització manualment, et pregunta si vols passar a català la pantalla
d'inici de sessió i els comptes del sistema. El Catalanitzador no ho fa, i
per això segueixen sortint en espanyol. Quan es catalanitza manualment es
pot triar, i per això surten en català (excepte la de "Starting Windows",
que es veu que se la van deixar al traduir)
No sé si m'he explicat...

Josep M.
El 24 de gener de 2012 18:15, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit: