[Desenvolupament] Catalanitzador 0.96 i Google Plus

dim gen 24 21:02:23 CET 2012

Al 24/01/2012 20:15, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Marc Belzunces ha escrit:

> Hola Marc,
>
> La URL que obrim és aquesta:
>
> http://plusone.google.com/_/+1/confirm?hl=ca&url=http://catalanitzador.softcatala.org
>

> Que usa aquesta API:
>
> https://developers.google.com/+/plugins/+1button/
>
> Entenc que el botó que hi ha ara amb el +1 (adjuntat) és el correcte
> per aquesta funcionalitat.
>
> Que coincideix amb el s'exposa a la pàgina de l'API.
>
> He usat molt poc Google Plus.
>
> Llavors, el que està malament és el text que hi ha ara "Comparteix al
> Google Plus"?

> [...]
Ep
He fet clic al primer enllaç i m'ha sortit això al navegador:

Interpreto, doncs, que l'enllaç fa el +1 al Google+ i també t'ofereix
l'opció d'escriure un comentari per compartir-lo al tauler d'activitat, no?
Suposo que aquesta és la funcionalitat desitjada.
O bé es volia posar un text per defecte com el de "Jo ja he
catalanitzat..."? (que no sé ni si és possible fer-ho, no veig que ho
mencioni a la pàgina de referència que ha mencionat el JordiM)

salut
jordi s