[Desenvolupament] Catalanitzador 0.96 i Google Plus

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim gen 24 20:44:56 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 24 de gener de 2012 10:32, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:

> Per cert, al Facebook continua sense aparèixer text, només l'enllaç
> amb una capsa buida, i a més l'IE9 em dona un problema amb el
> certificat de seguretat del Facebook. No sé si és culpa d'ells o del
> tipus d'enllaç...

Hola,

Resulta que el Facebook llegeix la informació de la web de la URL.
Llavors, el botó de Facebook no afegirà el text fins que tinguem el lloc
web que està dissenyant l'Anna llest i afegim allà les meta etiquetes
que calen[1] perquè al text s'ompli.

Ho tenim (tècnicament ho té en Pau) a la llista de coses a fer[2] de
cara a la web.

Respecte al problema que et dóna de seguretat jo no el puc reproduir amb
l'IE 9. La URL que obrim és [3] és http:// i no pas https://, vull dir
no s'esperen problemes d'aquests tipus. Si ho pots reproduir en alguna
altra màquina. Potser té que veure amb la teva configuració de la
seguretat de l'Internet Explorer en aquesta màquina.

[1] http://developers.facebook.com/docs/share/
[2]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Lloc_web
[3]