[Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim gen 24 19:03:30 CET 2012

Jo diria que té a veure amb els propis pegats de catalanització de
Microsoft, que fan la feina a mitges.
Més tard, o demà, crearé dues màquines virtuals W7 Ultimate, una de 32 bits
i una de 64 bits i les catalanitzaré amb el Catalanitzador. A continuació
tornaré a l'estat inicial la màquina virtual i les catalanitzaré amb el
pegat de llengua de Microsoft, manualment. Després et dic si a mi també em
passa.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Marc Belzunces
Sent: Tuesday, January 24, 2012 6:15 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

El 24 de gener de 2012 11:05, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit:
> Jordi,
>
> He provat el catalanitzador 0.96 a la següent màquina física (no pas
> virtual):
>
> - Windows 7 Pro SP1 32 bits actualitzada a data d'avui (això és, amb IE9).
> - Microsoft Office 2010 SP1 32 bits actualitzat a data d'avui.
>
> Ha anat tot bé.

Rectifico perquè hi ha una cosa estranya.

Tinc dues màquines físiques diferents amb un Windows 7 Pro
espanyol-anglès corporatiu igual, l'única diferència és que un és 32
bits i l'altre 64. Es comporten de manera diferent a la finestra
d'inici de sessió. No sé si és del Windows, dels paquets o què.

- W7 Pro 64 bits (fix)

Catalanització manual, diria jo. Durant l'engegada, mostra "Starting
Windows", després mostra els missatges en català ("Espereu-vos"). Per
iniciar sessió, mostra el codi ES de llengua d'entrada, però la
paraula "contrasenya" surt en català, així com les opcions d'apagada
en aquesta finestra. Al tancar l'ordinador, els missatges del procés
són en català.

- W7 Pro 32 bits (portàtil)

Catalanitzador. Durant l'engegada mostra "Iniciando Windows" i un
"Espere". Per iniciar sessió mostra el codi CA, però surt "Contraseña"
i les opcions d'apagada (botó inferior dreta) en espanyol. Mentre
inicia la sessió diu "Iniciando" i després ja es posa en català.  Al
tancar l'ordinador, els missatges del procés són en espanyol.

És a dir, que al 32 bits el català és mostra dins de la sessió de
l'usuari, però no fora, i al 64 bits es mostra tan dins com fora de
l'usuari. ?????

Té alguna cosa a veure amb el Catalanitzador? Ho podeu reproduir?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces