[Desenvolupament] Prova Catalanitzador 0.96

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim gen 24 11:05:02 CET 2012

Jordi,

He provat el catalanitzador 0.96 a la següent màquina física (no pas virtual):

- Windows 7 Pro SP1 32 bits actualitzada a data d'avui (això és, amb IE9).
- Microsoft Office 2010 SP1 32 bits actualitzat a data d'avui.

Ha anat tot bé. Ara bé, m'he fixat en la configuració de llengua de
l'Office 2010 (captura adjunta), que s'arriba amb Inicia>Tots els
programes>Microsoft Office>Herramientas...

Amb la mateixa configuració, amb versió 64 bits que crec que no és
rellevant per això, trobo les següents diferències:

- Llengua de visualització Office 2010: amb el catalanitzador
m'apareix català per defecte, instal·lat manualment ho tinc com a
"llengua del sistema".

D'altra banda, en el cas de llengua d'edició, en tots dos casos
apareix per defecte l'espanyol. Ara entenc perquè cada dos per tres la
llengua dels documents canvia a l'espanyol. Es pot configurar perquè
la llengua d'edició sigui per defecte en català?

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat