[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dll gen 23 09:52:54 CET 2012

Hola,

Efectivament no havia rebut aquests comentaris :)

Ja tenia previst canviar la imatge de dins la pantalla. Així li ho
havia comentat a en Pau. Sempre es pot anar maquetant mentre faig
aquesta feina.
Ok per les icones de les xarxes.
I ok també pel text per a usuaris Mac/Linux

Miraré de fer els canvis aquest vespre

salut

Anna

El 23 de gener de 2012 6:51, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: