[Desenvolupament] [Forum] Pàgina web per al catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 23 06:51:23 CET 2012

En/na Anna Barberà ha escrit:
> Ups,
>
> Disculpes. Em pensava que el Pau havia enviat el disseny ja.
> Aquí el teniu

Ah, sí, gràcies, pensava que era un nou revisat. Per si no et va arribar
el meu feedback:

;------------------------------------------------------------------

Ep Anna,

M'agrada força. Moltes gràcies pel disseny

Alguns comentaris:

- Dins del gràfic de pantalla no posaria les icones dels programes que
ara catalanitza, ja que el programa ja que el nombre de programes anirà
augmentant. Potser només deixar el de Windows, que aquest segur que no
canviarà.

- Les icones de promoció de la xarxes socials jo les posaria en el color
que tenen originalment perquè siguin més fàcils d'identificar. També les
posaria en una posició més visible i amb un text que fes una crida a
ajudar-nos amb la difusió.

- Estaria molt bé posar un petit text abaix amb una icona de Mac i
Linux, per si usuaris d'aquestes plataformes arriben aquí i adreçar-los
on poden catalanitzar el seu PC.

Atentament,

Jordi

Gràcies