[Desenvolupament] Catalanitzador: algunes cadenes per canviar

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 21 19:54:50 CET 2012

Hola Jordi,

> Les cadenes potser podrien aparèixer al fitxer de forma més "ordenada",
> tal com surten a la pantalla en cada diàleg. Ara mateix les cadenes
> estan desordenades. En facilitaria la revisió. Però és "mal menor".

Bé, es com les desa l'editor del Visual Studio.

> (una mica d'èmfasi no fa mal)
>
>     PUSHBUTTON      "Comparteix-ho al Twitter",IDC_TWITTER_BUTTON,95,175,93,14
>     PUSHBUTTON      "Comparteix-ho al Facebook",IDC_FACEBOOK_BUTTON,270,175,93,14
>
> Això deia el Marc de posar-hi "Comparteix-lo". Ja sé que ja ho tenies i
> t'ho vaig fer canviar jo. Jo interpretava que el que l'usuari compartia
> era l'experiència, el fet d'haver catalanitzat d'ordinador. Si
> s'interpreta que l'usuari el que comparteix és purament el
> Catalanitzador (com a aplicació), llavors sí que seria "Comparteix-lo"...

Cap problema.

>     IDS_APP_TITLE           "CatanalitzadorPerWindows"
> --->
>     IDS_APP_TITLE           "CatanalitzadorPerAWindows"

Aquesta cadena no s'usa. L'he esborrat.

> D'altra banda, em demanaves que mirés el diàleg on apareix l'avís que
> pot demanar el CD del Windows:
>
>     IDS_WINDOWSXP_ASKSCD    "En algunes configuracions Windows XP pot mostrar una capsa de diàleg demanant el CD de Windows. Si això succeix no proporcioneu el CD (premeu cancel·la).\r\n\r\nSi teniu el sistema de protecció de fitxers activat també us pot avisar que heu escollit no restaurar les versions del sistema, feu clic a Sí per donar-vos per assabentats."
>
> Aquest avís només s'hauria de mostrar als usuaris que tenen Windows XP
> (no sé si ara es mostra a tothom).

Sí, això es fa així.

> En una màquina virtual he pogut reproduir l'avís que surt al Windows,
> que és aquest:
>

> He premut "Cancelar" i no m'ha sortit res més.
>
> Així, jo posaria:
> "És possible que es mostri un quadre de diàleg que us demani que inseriu
> el CD del Windows XP. Si és així, feu clic al botó Cancel·la del quadre
> de diàleg i el procés continuarà. No cal inserir cap CD."

Entesos. Ja he pujat els canvis al fitxer RC.

Moltes gràcies Jordi