[Desenvolupament] Compte! El Catalanitzador detecta un Windows incorrecte si s'executa en "mode de compatibilitat"!

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div gen 20 12:34:17 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
>   Ep
> El meu missatge anterior l'he escrit al mòbil i potser no ha quedat clar.
> Més que res preguntava quin sistema detecta el catalanitzador si
> s'executa l'.exe en "mode de compatibilitat":
>

> No sé la forma que el catalanitzador detecta quin sistema operatiu fa
> servir l'usuari.
> Potser això podria estar relacionat amb els problemes de detecció que ha
> trobat el Josep?
>
> Ep! em contesto a mi mateix:
> Veig que el Windows XP també té aquesta opció.
> [...]

Hola Jordi,

Que aquest sistema enganyi el Catalanitzador és normal perquè ha estat
dissenyat per fer pensar a una aplicació que s'executa sota un altre
versió del Windows.

No veig cap motiu per intentar esbrinar al versió bona, que imagino que
es pot, ja que Windows simplement et diu un altre versió.

Jo no invertiria ni un minut en això ja que és un sistema que s'ha
d'activar per aplicació i per l'usuari i està fora del que volem fer.

El que li passa al Josep crec que no està relacionat amb això ja que ell
sempre executa l'aplicació de la mateixa manera.