[Desenvolupament] Versió de prova de concepte amb configuració de la llengua per defecte d'escriptura

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div gen 20 08:29:46 CET 2012

Hola Jordi,

Acabo de trobar un altre ordinador on "Configura el català com a llengua
d'escriptura" surt "No es pot aplicar en aquest sistema"
SO: Windows Vista Business SP2
T'adjunto unes captures de la clau del registre, i les opcions regionals i
de llengua del tauler de control.

Josep M.

El 19 de gener de 2012 9:05, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: