[Desenvolupament] Compte! El Catalanitzador detecta un Windows incorrecte si s'executa en "mode de compatibilitat"!

dij gen 19 23:58:52 CET 2012

Ep
El meu missatge anterior l'he escrit al mòbil i potser no ha quedat clar.
Més que res preguntava quin sistema detecta el catalanitzador si
s'executa l'.exe en "mode de compatibilitat":

No sé la forma que el catalanitzador detecta quin sistema operatiu fa
servir l'usuari.
Potser això podria estar relacionat amb els problemes de detecció que ha
trobat el Josep?

Ep! em contesto a mi mateix:
Veig que el Windows XP també té aquesta opció.
He definit que s'executi en "mode compatibilitat" per WINDOWS 95.
El catalanitzador em diu que no pot instal·lar el paquet català perque
"no hi ha versió per al aquesta versió del Windows"... mmmm
Al log hi diu: 22:52:05.0056 - OS Info. _OS version 4.0,_ SP version
3.0, SuiteMask 256, 64 bit no, enum _UnKnownOS_

Cuidadín pilarín, que això enganya el catalanitzador!

Cal replantejar-se la forma en què el catalanitzador detecta el sistema
operatiu instal·lat?
Just sayin'

salut
jordi s

Al 19/01/2012 10:10, En/na Jordi Serratosa ha escrit: