[Desenvolupament] Equip de desenvolupament

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij gen 19 20:39:24 CET 2012

No aconsegueixo reproduir el comportament estrany que fa que el
Catalanitzador confongui el meu Windows 7 amb un Windows Vista.
M'ha passat dos cops (fins ara) separats per uns quants dies de distància.
Si em torna a passar ja us n'informaré.
Per cert, podeu posar-me a la llista de desenvolupamnt com a Josep M.
Closa, si voleu.

Josep M.

El 19 de gener de 2012 18:29, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: