[Desenvolupament] Versió de prova de concepte amb configuració de la llengua per defecte d'escriptura

dij gen 19 10:10:20 CET 2012

Ep
#ixo q detecta incoherentment un win7 o un vista, no hi pot tenir alguna
cosa a veure la possibiklitat d'executar els binnaris en "modo
compatibillidad', a  propiedades del binari - solucion de problemas (ho dic
de memoria)...? Es a dir, un exe el pots executar fent-lo creure que es un
altre sistema operatiu... Si no hi te res a veure, q passaria si li dius
que t'executi el catalanitzador en modo compatibilitat amb XP? Quin sistema
operatiu detectaria el catalanitzador?

salut
jordi s
El 19/01/2012 9:19, "Josep M." <josep.m8 a gmail.com> va escriure: