[Desenvolupament] Versió de prova de concepte amb configuració de la llengua per defecte d'escriptura

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij gen 19 08:08:50 CET 2012

Hola Jordi,

1. La primera afirmació no es certa, però ja ho havíem detectat
Aquesta màquina és un Windows 7 Ultimate SP1 de 64 bits.
Ara me n'he recordat que ja això ja ens havia passat, i es va resoldre quan vaig esborrar el fitxer de log, CatalanitzadorPerAWindows.log
He tornat a fer el mateix (esborrar-lo), i amb això crec que ja el detecta correctament com a Windows 7 (veure captura Catalanitzador.jpg)
No sé perquè passa això, però a la meva configuració de màquina, quan ja tinc un fitxer CatalanitzadorPerAWindows.log, detecta l’ordinador com a Windows Vista de 64 bits en lloc de Windows 7 de 64 bits que és el correcte.

2. La segona afirmació no és certa
Sobre l’altre problema: jo tinc un teclat espanyol, i la llengua d’entrada per defecte català. Mira’t la captura de pantalla que es diu teclat.jpg. La llengua de visualització la tinc com a català. Mira’t la captura de pantalla que es diu llengua.jpg. Per tant, entenc que “Configura el català com a llengua d’escriptura” hauria de dir “Acció ja realitzada anteriorment en aquest ordinador” i no pas “No es pot aplicar en aquest sistema” que és el que diu ara.

Josep M.

PS. Si necessites que et miri el valor d’alguna clau del registre del Windows, també t’ho puc fer...

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Thursday, January 19, 2012 12:39 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Versió de prova de concepte amb configuració de la llengua per defecte d'escriptura

En/na Josep M. ha escrit:
> Aquest és el log

Hola Josep,

El log diu:

20:45:59.0152 - OS Info. OS version 6.0, SP version 2.0, SuiteMask 256,
64 bit yes, enum WindowsVista

Aquesta màquina s'identifica com a Vista amb 64 bits no pas com 'Windows
7 Ultimate SP1 64'.

En Vista 64 bits no podem instal·lar el paquet d'idioma perquè no ho som
compatibles.

20:45:59.0171 - ConfigureDefaultLanguageAction::_hasSpanishKeyboard is '0'

No et detecta el teclat en espanyol que és un pre-requisit per
instal·lar en català.

Si algun d'aquestes afirmacions no és certa, digues-m'ho i ho investiguem.

Moltes gràcies,