[Desenvolupament] Versió de prova de concepte amb configuració de la llengua per defecte d'escriptura

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij gen 19 00:50:34 CET 2012

Hola Marc,

> - Tanmateix, em surt l'opció del corrector de l'Office dient que no es
> pot dur a terme (no tinc l'Office instal·lat), i a l'acabar la
> instal·lació em diu que l'he catalanitzat al 80%. Però com que no tinc
> instal·lat l'Office, no veig el sentit que el consideri per
> calcular-ne el tant per cent. Això del percentatge és complicat. En
> principi hauria de ser sobre el total d'aplicacions instal·lades al
> sistema, però suposo que això tampoc és pot calcular...

El percentatge es calcula sobre les accions que es poden fer, si no tens
  Office instal·lat aquesta no compte. Vull dir, no pots Catalanitzar
una aplicació o acció que no tens els requisits no compta com a possible.

En el teu cas és 80% perquè el total accions que podies fer era 4:

* 'Paquet d'idioma per al Windows', selected 1
* 'Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer', selected 1
* 'Configura la llengua de navegació a l'Internet Explorer', selected 1
* 'Configura el català com a llengua del sistema', selected 1
* 'Configura el català com a llengua d'escriptura', selected 1
* 'Paquet d'idioma i corrector per al Microsoft Office', selected 0

Llavors tens 5 accions que es podien fer, de les quals 1 no ha anat bé:

* ConfigureLocaleAction::GetStatus is 'FinishedWithError'

Per això et diu que un 80%, perquè de 5 només 4 han anatt bé.

He comès un error i la configuració del locale l'he espallada fent
proves de teclat per això et posa el teclat Galés i l'acció falla de
retruc.

He actualitzat el binari que hi ha a latest, t'hauria d'anar bé ara.

Gràcies pels comentaris