[Desenvolupament] Versió de prova de concepte amb configuració de la llengua per defecte d'escriptura

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic gen 18 23:53:18 CET 2012

El 18 de gener de 2012 20:29, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> He fet una implementació senzilla i ràpida per configurar el català com a
> llengua d'escriptura per defecte. No l'he provat massa i de fet només en
> Vista.

(...)

> Comenteu a veure que us sembla.

Windows 7 Professional 64bits en espanyol

- Instal·la tot bé, i canvia el teclat.

- Tanmateix, em surt l'opció del corrector de l'Office dient que no es
pot dur a terme (no tinc l'Office instal·lat), i a l'acabar la
instal·lació em diu que l'he catalanitzat al 80%. Però com que no tinc
instal·lat l'Office, no veig el sentit que el consideri per
calcular-ne el tant per cent. Això del percentatge és complicat. En
principi hauria de ser sobre el total d'aplicacions instal·lades al
sistema, però suposo que això tampoc és pot calcular...

- PROBLEMA: En les llistes de teclat, ara m'apareix el "CY Galés
(Reino Unido)". ????

N'adjunto el log.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/