[Desenvolupament] Teclat català (catalanitzador)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 18 15:13:42 CET 2012

2012/1/18 Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>

> Hola Jordi,
>
> No he participat massa en el fil, però volia fer un parell de comentaris
> al respecte dels teclats, configuracions de llengua i derivats.
>
> Crec que és fonamental que el Catalanitzador, a l'afegir el català com a
> llengua del sistema, la configure com a llengua d'entrada predeterminada.
> Si no ho fa, realment no està configurant la llengua principal del sistema,
> des del meu punt de vista.

Gràcies pel feedback, queda clar després d'aclarir quin impacte té que és
important. La veritat és que la barreja aquesta de llengua/teclat no la
vaig tenir clara fins que en Joan ho va explicar fa poquet l'impacte que
tenia.

La meva idea per ara és tenir una acció separada per la llengua d'entrada
fins que tinguem clar tots els casos especials perquè per mi és diferent a
la configuració del llengua del sistema i no vull tampoc afectar una cosa
que fins ara no ha fallat. Si després de provar-ho i tenir clars els cas,
pensem que es poden consolidar les accions sota una única no tinc
inconvenient, però proposo començant com una opció apart.