[Desenvolupament] Teclat català (catalanitzador)

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim gen 17 23:22:22 CET 2012

Jo proposaria de fer el següent (mireu la captura de pantalla adjunta):

A la pantalla del pas n. 2, hi afegiria la paraula predeterminada. O sigui,
escriuria “*Configura el català com a llengua predeterminada del sistema*”.
Això vol dir que, a més a més d’afegir el català, com fa ara, *el posi com
a primera opció de llengua*.
Llavors hi afegiria un quadre de diàleg suplementari, només en alguns casos
(pas n. 2 bis, opcional segons la situació):

   - si es detecta que l’usuari hi té una sola llengua instal·lada (per
   exemple   francès tan sols, o per exemple espanyol tan sols), cal obrir un
   nou quadre de   diàleg
   - si es detecta que l’usuari ja hi té més d’una llengua instal·lada,
   no   s’obre cap quadre de diàleg i tira endavant el procés d’afegir el
   català com a   llengua del sistema i fer-la predeterminada (per tant queda
   una icona CA, a   baix a la dreta)

Aquest quadre de diàleg opcional (pas n. 2 bis) diria:
*Vols substituir la llengua actual del sistema pel català?* Respostes
possibles: *Sí* o *No*

   - En cas que l’usuari triï *Sí*, es fa desaparèixer   l’espanyol (o
   francès) i s’hi posa català. Resultat: una sola llengua, CA, i   per tant
   no hi ha icona a baix a la dreta.
   - En cas que l’usuari triï *No*, s’hi manté la llengua   actual, però
   com a secundària, i s’hi posa el català com a principal.  Resultat: apareix
   una icona CA a baix a la dreta.

Què en penseu? Resol prou la casuística? Jo crec que així és l’usuari el
que pren la decisió, però se li facilita que substitueixi
l’espanyol/francès pel català.

Josep M.

El 17 de gener de 2012 22:08, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: