[Desenvolupament] El filtre SmartScreen

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim gen 17 20:01:18 CET 2012

El 17 de gener de 2012 19:42, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:
> Al 17/01/12 19:15, En/na Josep M. ha escrit:

> Hola Josep M.,
>
> això és amb l'IE 9, oi?

Sí, hi és un problema greu. Des de l'IE no es pot executar. Has de
tancar i anar a la carpeta on l'has desat.

Té a veure amb llicenciar-lo a Microsoft?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces