[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0 - teclat

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim gen 17 16:02:45 CET 2012

El 17 de gener de 2012 0:41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Marc,
>
> Segons Microsoft:
>
> "Si la Barra de idioma no aparece en el menú Barras de herramientas, no
> dispone de varios idiomas de entrada instalados en el equipo. Necesita
> agregar idiomas adicionales mediante Configuración regional y de idioma en
> el Panel de control. Para obtener más información, consulte Agregar un
> idioma de entrada."
>
> Això vol dir que la majoria d'usuaris que tenen un únic teclat instal·lat no
> veuran la barra de canvi de teclat, ni el ES ni el CA. Així es comporten els
> [...]

Acabo d'instal·lar el Windows 7 Pro corporatiu de la meva feina, sense
tocar res.

La llengua d'entrada al teclat apareix a la barra, ja que hi ha els
teclats "Español (España, Internacional)" i "Inglés (Estados Unidos)".

Hi ha moltes instal·lacions (corporatives, instal·lades en ordinadors
nous) on sí apareix el codi perquè la institució o el fabricant ha
decidit posar-hi més d'un.

Els meus 5ct,

--
Marc Belzunces