[Desenvolupament] Teclat català (catalanitzador)

Joan Montané joan a montane.cat
dim gen 17 14:59:16 CET 2012

El 17 de gener de 2012 13:18, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> El 17 de gener de 2012 13:10, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> ummm, segons la wikipedia, sí que hi és. Ho deixo en suspens doncs, el
> tema de l'AZERTY adaptada. Sorry.
>
> [1] http://en.wikipedia.org/wiki/AZERTY#Dead_keys

Doncs la wikipedia dirà el que vulgui, però jo no he vist com fer
l'accent tancat amb l'azerty francès, :((((

Total, que he fet una prova. A [1] teniu tar.gz amb dos teclats com a
prova de concepte (no està pensat per a distribuir, però si fa no fa),
i adjunto unes captures amb l'OOo

directori ca-ES (binaris, idèntic al teclat espanyol QWERTY però amb
el nom de les tecles traduïts)
directori ca-FR (binaris, idèntic al teclat francès AZERTY però fent
AltGr+1 es fa l'accent agut)

també hi ha els fitxer klc per a compilar amb el Microsoft Keyboard
Layout Creator 1.4

Joan Montané

[1] gent.softcatala.org/~jmontane/coses/teclats/teclats.tar.gz
Name: OOo-abans.png
Type: image/png