[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0 - teclat

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim gen 17 12:50:30 CET 2012

El 17 de gener de 2012 7:07, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> -1 a canviar el teclat si suposa més d'un hora d'esbrinar com es fa
>
> Què aporta el teclat català? El punt volat de la l geminada no el recomanem
> ni tan sols nosaltres. A mi tampoc m'agrada que aparega «ES», però si
> canviar-ho suposa maldecaps, llavors no m'hi mataria.

Que consti que jo no em refereixo als invents aquells de teclat català
que apareixen per Linux...

En refereixo a la llengua d'entrada com a explicat el Joan Montaner,
molt millor que jo.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat