[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0 - teclat

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim gen 17 07:07:33 CET 2012

Hola,

-1 a canviar el teclat si suposa més d'un hora d'esbrinar com es fa

Què aporta el teclat català? El punt volat de la l geminada no el recomanem
ni tan sols nosaltres. A mi tampoc m'agrada que aparega «ES», però si
canviar-ho suposa maldecaps, llavors no m'hi mataria.

Salut!

Pau

P.D. Si canviar-ho és fàcil i no suporta maldecaps... potser sí que ho
canviaria.

El 17 de gener de 2012 0:41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: