[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0

Toni Hermoso Pulido toniher a gmail.com
dim gen 17 00:52:48 CET 2012

Al 16/01/12 20:26, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Hola Toni,
>
> Jo per la versió 1.0 no faria una gran campanya de difusió fins que el
> programa no estigui més rodat. El publicaria com a notícia i potser
> algun bàner i poca cosa més.
>
> El que comentés és un molt bon punt que porto uns dies pensant. Del que
> estem parlant és que el llavors el Catalanitzador passa de ser un
> programa que executes un cop a un programa que cal que instal·lis,
> executis manualment un cop, i repetides vegades de forma desatesa unes
> altres (per comprovar noves versions).

> [...]

D'acord, Jordi.

Es mereix ja tenir una versió al Rebost i que molts usuaris comencin ja
a gaudir més fàcilment d'un Windows en català. Quan hi hagi una nova
versió amb instal·lador ja es farien els esforços que calguin per cridar
l'atenció de nou.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat