[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0 - teclat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim gen 17 00:41:03 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 16 de gener de 2012 23:12, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
>
> No vull ser pesat, a veure què hi diu la resta :-)

> Aquí recorro al concepte del Catalanitzador:
>
> - El programa s'adreça a l'usuari normal que vol el seu ordinador en
> català, però que en canvi "algú altre" li ha triat tenir-lo en
> espanyol. Si hom pogués triar des de zero tenir-lo en català, la tria
> lògica seria triar el teclat català.
>
> És a dir, que l'acció que s'apropa més al concepte és posar-li el
> teclat en català. Això no li provocarà cap inconvenient i en comptes
> [...]

Marc,

Segons Microsoft:

"Si la Barra de idioma no aparece en el menú Barras de herramientas, no
dispone de varios idiomas de entrada instalados en el equipo. Necesita
agregar idiomas adicionales mediante Configuración regional y de idioma
en el Panel de control. Para obtener más información, consulte Agregar
un idioma de entrada."

Això vol dir que la majoria d'usuaris que tenen un únic teclat
instal·lat no veuran la barra de canvi de teclat, ni el ES ni el CA.
Així es comporten els Windows que jo acabo de provar ara mateix.