[Desenvolupament] Errades Catalanitzador (0.95) - teclat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 16 22:56:13 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep
> Aixo del teclat reconec que ho he vist en molts ordinadors i l'usuari no
> sap ni com se li ha activat la barra aquesta...
> Amb això vull dir que no cal ser un usuari avançat per tal que et surti
> la barra ,sinó que els usuaris sense coneixements també la veuen sense
> realment saber perquè se'ls ha activat.
> Si fora fàcil activar el català per defecte allí, seria molt bo.
>
> Ara que ho penso, si la barra s'activa quan hi ha més d'un teclat en
> diferents llengües, això vol dir que se li activarà a tothom que passi
> [...]

El Catalanitzador ara mateix no modifica la configuració del teclat. Si
ho fa amb alguna condició feu-me cinc cèntims de com reproduir-ho perquè
llavors és un efecte "col·lateral" :)